1eda8 Kızlar bugün 36+0 olduk çok şiddetli baş ağrım var aabah kontrolde yoktu tansiyonum da normaldi ama şuan çok şiddetli baş ağrısı çekiyorum terleme geliyor başına gelem varmı böyle birsey
Gul-2407 36+5 im kaşımın ordan zona çıktı ve iki gündür de başım ağrıyor parol alıyorum ama etki etmiyor