sry_hty benım doktorum gebelikte cok kilo almadıgım icin gerek duymadı ilk önce açlık tokluk şekerime baktırdı eğer o yüksek sıkıntılı çıksa yükleme yaparım öylede bakarım dedi ama çok şükür sorun çıkmadı yaptırmadımda o boşu boşuna yüklemee yaptırmayın ölçtürün sağlık ocakları bile yapıyor zaten