Yonca-erol Hanımlar merhaba 32 haftalık hamileyim dünden beri vajinamin içine baskı basınç oluyor bazen minik ağrı da oluyor. Siz yaşıyor musunuz normal midir erken doğum müdür diye korkttum geçmezse zaten doktoruma da sorucam
Hande1nur Yonca-erol haftamız aynıymış bende yaşıyorum aynısını ama bebek baskı yaptıkça oluyormus diye biliyorum
sema_altas55 Yonca-erol bende de oluyo canım ayakta cok kalınca oluyo galiba bide bebek büyüdükçe rahim de genişliyor
Yonca-erol @sema_altas55 canım baska bişey olmasın da çekeriz biz. Sağ salim kucagimiza alalim inşallah 🙏🙏🙏