Kockgmz
Arkadaşlar gebeliginde baş ağrısı geçirenler var mi?
Ezcez
23 haftaligiz ilk gunden beri cekiyorum canim
Sezenay
Benim de surekli oluyo. Migrenim oldugu icin evde çin yagim var agriyan yarafa suruyorum az da olsa rahatlatiyo yavsiye ederim
Sedaahmet
Benimde başım sürekli ağrır. Öyle çok şuddetli değil ama bazen hafif oluyor bazen orta seviyede. Boynuma ve sırtıma masaj yaptırınca geçiyor biraz