nesenese Bu hastaneye giden varmı. Mehmet Emin güneş’e gittim doktor olarak gayet iyi kafama yatti doğumu da burada düşünüyorum bu hastanede doğum yapan varmi nasil odalar ebeler filan
Merve201119 nesenese doğumu bilmiyorum ama görümce orda o doktora ameliyat oldu ve gerçekten çok memnun kaldı ilgili bir doktor diyor
Annesinin_bitanesii Ben bugün gittim perinatoloji polikliniği ne çok memnun kaldım doktor bey baya ilgiliydi acaba doğumu orda yapan varmı kaç kişilik odalar bilen varmı acaba bende istiyorum ciglide doğum yapmak
nesenese Annesinin_bitanesii bende bu hastanede doğum düşünüyorum bikac kişi tavsiye etti ama bilgi alirsaniz benide bilgilendirir misiniz☺️ birde normal kontrollere bu hastaneye mi gidiyorsunuz ben ilk kez gittim memnun kaldim doğum yaparm diye düşünüyorum siz kac ayliksiniz