Kızlar şuan tam 16 günlük annneyim🥰 çok şükür rabbime yıkandı bıcırığım ve karşımda uyuyor 💕
Kendi ilimde devlet hastanesinde doğum yaptım,iyiki de yapmışım özelin bin kat üstü hizmet ve şartları vardı.. bir ebe hiç yalnız bırakmadı beni sancı girdikçe masaj yapıp hafifletti allah ondan razı olsun…. Gelelim hikayeme 41+0 da pazartesi günü kontrole gidiyordum o zamana kadar ara ara adet ağrısı gibi sırtımda ağırlar oluşuyordu ama sadece o kadar … 32. Haftamda in beridir her gittiğimde nst ye de giriyordum minik bir sancı dahi çıkmıyordu. Pazartesi günü de kontrolümde nst sonucum yüne aynı çıkınca doktorum cuma günü son günüm olduğunu gelmese suni sancı alacağımı söyledi. Ondan önce de 3 günde bir kontrole gittiğim için perşembe yüne kontrole gelecektim . Bende doktoruma “kızım yerini çok seviyor galiba geleceği yok bir gün bir gündür hocam erken suni sancı alsam olmaz mı?” Dedim . Doktorum bana güldü çok hastam senin gibi sabırsız ve aynı şeyleri söylüyor akşamına doğuma geliyor dedi. Bende kendimden eminim gelmez diyip evine döndüm. Akşam iftardan sonra yüne tehlikeli ağrısı olmaya başladı lavaboya gittiğimde nişanımın geldiğini gördüm resmen doktorumun dediğini yaşadım. Sakin kalmaya çalıştım ağrılarımı takip etmeye başladım gece boyunca 3-4 kere aşırı bir ağrım oldu ama uyuyabildim. Ertesi günü akşama doğru sancılarım sıklaşmaya başladı , yürüyüş iyi gelir diye dışarı çıktık eşimle aklım dağılsın diye Abl geziyorduk ancak artık çok sık aralıkla sancı girmeye başlamıştı iki de bir durup sancının geçmesini bekliyordum hemen eve döndüm sıcak suyun altına girdim eşime Yasin okuyalım dedim o sıra sancı sayar ile kontrol ediyordum ki sancılarım 5 dk da 1 e düşmüştü ve ağrım tam 1 dk sürüyordu. Hemen hazırlanıp acilden girdik o kadar ağrıya bir ne göreyim 1cm açıklık varmış ve bebeğim gerideymiş daha bu açıklıkla yatmaya değmez , bağlanma boşuna dediler ,artarsa gelirsin dediler …. Ben o sancıyla nasıl Durukan acaba diye kara kara düşünerek döndük o günün gecesini düşünmek dahi daha istemiyorum sancı o kadar fazlalaşmıştı ki yine 5 dk da bir yataktan kalkıp çömelip ağlıyordum . Yatağımın ıslanmayan köşesi kalmamıştı . Ama hala 5 dk 1 den aşağı düşmüyordu. O yüzden hastaneye gitmek istemiyordum. Sabah 8 e kadar nasıl durduk nasıl ettim allahım her saniye annelerimin ayaklarının altını öpücem , nasıl dayandınız diyip durdum . Hastaneye gittiğimde açıklığım3 cm olmuştu , evde iyi çekmişsin dediler . Beni o açıkla geri gönderemeyeceklerini söylediler . Doğumhaneye çıktım tek kişilikti odalarım bir kaç ebe ve hemşire de yanıma gelip kafam dağılsın diye sohbet açtılar bana masaj yaptılar sağolsunlar . Giderek sancım yükseldi ve dayanılmaz hal aldı o sıra “bu ağrılar bir insana yüklenmez sen yardım et allahım “ diyip durduğumu hatırlıyorum. O kadar gözlerim ağlamaktan kurumuşki akmıyordu artık o derece ….. normal doğumun en kolay kısmı ıkınma kısmıymış meğersem , hatta hiç bir eğitime gitmeme rağmen çok şaşırdılar iyi yapıyormuşum . 5-6 okunmadan sonra ufak bir karından itme ile kızıma kavuştum ,rabbime şükürler olsun … sağlık açısından sıkıntısı olmayanların bence normal doğumu denemeli ( sezeryanlar anneliğin aslını tatmıyor demiyorum lütfen linçlemeyin) ben annemi kendi doğumum dan sonra başka görmeye başladım 😍büyük konuşmayayım ama allahım bir tane daha çocuk nasip ederse ilerde normal doğumu bir milyon kez düşünürüm😂allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah♥️