Kız 6 haftalık hamileyim ve dün doktora gittim kese gözüktü kalp atışı için haftaya tekrar gel dedi hastaneyle aramız uzak ilçede oturuyoruz giderken kan testi ile idrar testi ver haftaya onun sonuçlarınada bakarız dedi bugün test sonuçlarımı ebe arkadaşıma attım idrar enfeksiyonu yüksek dedi bunu biliyorum bekarkende benim idrar yolu enfeksiyonum çok yüksekti ilaç kullansamda geçmiyodu doktora haftaya gittiğinde söyle önemli bişey bu bebek içinde dedi bunu yaşayan var mı