hilalsahin35 Dogum yapalı 65 gün oldu 58. Günde spiral taktırdım bugün 1 hafta oldu hala kanamam var karnimda belimde ağrı var sanki regl ağrıları gibi sizce normal mi bide taktirdiktan sonrası kanama ne kadar sürüyor bilen var mı
FatmaNur_27 hilalsahin35 ağrı varsa doktora başvurun bence spiral herkese aynı etkiyi göstermiyor diye biliyorum
hilalsahin35 FatmaNur_27 evet ablamda bugün ağrı yapar ama bazı bünyeler kabul etmiyor dedi kanamam git gide azalacagina artıyor zaten 40ım çıktıktan sonra dehşet bir kanamam olmuştu saat başı ped dolup taşıyordu doktor ilac verdi kullandım geçti spiral taktirabilir miyim dedim taktirabilirsin demişti 🤦🤦🤦 kan kaybindan gitmesem iyi