Asdfka_1 kahvaltımı mutlaka yapiyorum canım yumurtalı omlet, melemen, zeytin, peynir 1 dilim ekmek veya wasa tüketiyorum. Yumurtadan sıkıldığım zaman yulaf lapası yiyorum muzlu fıstık ezmeli. Öğlen çok acıkırsam köfte salata pilav veya ekmek gibi şeyler yiyorum. Acıkmazsam yoğurt meyve olarak geçiştiriyorum kuruyemiş ekliyorum bir de ☺️ Akşam sebze, protein karbonhidrat olarak tabak hazırlıyorum ki tok tutsun diye. Ama şöyle bir şey var ben gün içinde çikolata tatlı yemeden duramıyorum 😢