Dilanaby bu ücreti çalışan kişiler alabiliyor rapor ucreti deniyor buna, doğum yaptıktan 1 ay sonra doğum öncesi rapor parasını alıyorsunuz, sonra bebeğiniz yaklaşık 4. Aya geldiği zaman da doğum sonrası rapor paranızı alıyorsunuz, ikinci alacağınız ücret 1. Ücretten fazla oluyor ve ikinci para raporunun bitip ise başlayacağını zaman sgk da işlenip para yatiyor