mavininhertonuu Ben de öyleydim çok kusmam ve mide bulantım vardı ramazanda başladı 1 ay kadar sürdü su bile içemiyordum hemen çıkıyordu. Prilam kullanıyordum hep hap içerken içtiğim su bile bulantı yapıyordu. Şu an 11. Haftamdayım baya azaldı mide bulantım kusmam geçti. Sabredebildiğin kadar sabret zor oluyor ama geçiyor illa ki😊