Ben şuan 24. haftamdayım yaptırmadım.En son 2017 de 3. dozum yapıldı.Bu yüzden yaptırmayı düşünmüyordum.Doktorum da tek doz yaptırabilirsin ya da yaptırmayabilirsin dedi diye rahat davrandım.
Az önce parmak üstümde sıyrık gördüm minicik, metal çay süzgeci yıkamıştım muhtemelen o sıyırdı.Üzerinde çay lekeleri vardı umarım onlar pas değildir çok telaşlandım.İlk fırsatta yaptıracağım:(