Sekerimmm Arkadaşlar 22 gun once dogum yaptım ara ara kasinti oluyo kesik yerinde tatli tatli kasiniyo normalmi bu acaba zor tutuyorum kasimamak için
Muno22 Sekerimmm yaranın ıyılestıgınden dolayı oluyo bendede aynı durum var batıkon suruyorum bıraz kesıyo
Kumsallina95 Sekerimmm yara yerinin iyileştiğini gösterir canım benimde aynı şekilde 2 buçuk ay önce ikinci sezeryanimi oldum ara ara tatlı tatlı kasinirdi üsten kasirdim 😊
Hapyymami55 Sekerimmm yaran iyileşiyorum cnm çok kazıyıp tahriş etme tam yara yerinde böyle demir sertliginde dişilik varmı ?