AE42 Arkadaşlar yaklaşık 20-21. Haftalardan itibaren gözümde biranda beliren ve kayıp 5 sn de yok olan ışıklar görüyorum sanki giden bi arabanın farı vuruyormuş gibi genelde haraket ederken ve en son yaşadığım da yemekten sonra oldu, önce sağ gözümde başladı özellikle kenarlarında sonra sol gözümde de oldu ve sıklığı artmaya başladı, internetten baktığımda retina yırtılması falan diyor öyle birşey olabilir mi yaşayan var mı bu durumu?
AE42 Perimasali89 Benim normalde tansiyonum hep düşüktür göz kararması olurdu, hamilelikte böyle olmaya başladı nedense :(((