Kızlar ilk doz bugün sağlık ocağında yapıldı, tam 19. Haftadayım. 2. Dozuda gebeliğin sonuna doğru yapılacak dedi. Küçükken de yapıldığı için yeterli oluyormuş ama . İnternetten bakınca ilk dozdan 4 hafta sonra 2. Yapılmadı falan yazıyor. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😊