Dlrcem
Kızlar 33+5 günlüğüm dün gece karnımda acayip gaz sancısı oldu sesler geliyodu karnımdan. Daha sonra çok afedersiniz ama ishale dönştü. Gece 1,30 da uyandım karın ağrısına daha sonra uyudum 5,30 tekrar aynı karın ağrısı. Kontrolümde yarın. Ama başına böle bişeler gelen belki vardır diye yazıyorum.korkmalımıyım?