17 18 haftalar daha yeni yeni oluşumu başlamış bebeğinizin yani hareket hissetmemeniz çok normal, ilk bebeğinizde de yüksek ihtimal hareketlerini değil de sizin karnınızda ki gaz oluşumunu hissetmişsinizdir. Bebeğinizin hareketlerini ilk gebeliğiniz olsaydı 24 veya 25. Haftalar da hissetmeye başlarsınız derdim fakat 2. Gebelikte bu haftalar daha da öne çekilebilir 22. Hafta gibi. O yüzden telaşa kapılmayınız 😊 saglıkla kucagınıza alın inşallah