Anneolmakkk33 evet pek bir yorum yok . Sankodan önce devlette çalıştığı için sanırım . Daha önce devlette iki hastanede tüp bebek merkezi kurmuş. Buna ve hastanede raporlu yaptırabileceğime güvenerek gidip görüşmüştüm. Doktor iğnelere başlamadan önce vitamin verdi ve rahim filmimi çekti . Rahim filmi sonrası gebelik gerçekleşti şükür.
Siz de isterseniz bi gidin görüşün hocayla