Fatmanurcolak bu aralar bende de çok oluyor ne yapsam bir türlü rahatlayamıyorum, ama şuan amniyo sıvısı vücutta üretilmeye başlandığı için bağırsaklarımızın bu durumu gaz olarak etkilemesi normalmiş, yani korkulacak bir şey yok. Bol bol sade soda içemeye devam 🙃