RemziAleyna Merhaba güzel anneler Antep’te oturuyorum doğumum yaklaşıyor hala pek emin değil gibiyim sizler ne düşünüyorsunuz doğum ücretleri hakkında Antep’te gittiğinizde hastane ve doğum ücretleri konusunda yardımcı olurmusunuz
Asillll16 RemziAleyna NCR ye gidiyorum normaldoğum +epidural 4000. Sezeryan 3500. Epiduralsiz normal 3000.
Rukiyeeeeee RemziAleyna Hatem hastanesi Semra sarı yıldıza gidiyorum ben sezaryen doğum 3500 normal doğum 3200
Merveklnccc Liv de Gonca hocaya gidiyorum ve çok memnunum doğum ücreti normal 4500 sezerysn 5500 dediler