Kuzucugunannesi Merveyldrmmm ağrılı sızılı ama adet sancisindan bi tık fazla yoksa bisy yok korkma canm
Kuzucugunannesi Merveyldrmmm ben suni sancı ile basladim bebek gelmeyince fazla açılmada olmayınca sezaryene alınmıştım
suslubocu Merveyldrmmm 10 saat kendi sancım üstüne suni sancı üstüne sezeryan görmüş biri olarak söylüyorum suni sancı berbat bir şey. En berbat doğum şekli bana göre. Bana verilmeseydi doğumumu normal yolla yapabileceğime emindim
pinarezgi suslubocu bana bugün doktor suni sancı taraftarı değilim 41 e kadar bebekte bir sorun olmadıkça bekleriz dedi. Sizin yazdığınız a bakarsak haklı gibi
suslubocu Merveyldrmmm yani burda da okuyorum kötü değil diyen de var, korkutmak istemem kendi yaşadıklarım böyleydi. Kendi sancım gelip gittiği için aralarda dinlenme imkanım oluyordu
Ysgl26 Suni sancıyı benim doktorum da onaylamıyot. Sancın açılman olmazsa sezaryen yaptır bana gek ya da gelme çnemli değil ama o eziyeti çekme boşa diyo. Bilemiyorum. Normal sancıdan kat kat kötü ve sürekli bi ağrıymış