Bende takmamaya çalışıyorum ama insanlar sinir bozuyor bende dün doktordaydım 35+3 de 2250 civarı az dedi bebeğin son zamanlarda hızlı kilo alması gerekirken 1 hafta geriden geliyor kilo anlamında yoksa gelişimi iyi dedi insan üzülüyor güzel de besleniyorum eşim de bunaltıyor dün den beri hadi muz yeğ et yeğ şunu yeğ ay dedim dur hangi birini yicem