Ejce detaylida kız görünüyorsa bence fetal DNA yaptırdiginiz yere tekrar yazıp sorgulayin. Çünkü detaylida sadece bacak arasina değil erkekse tesislerine kız ise yumurtaliklari bile kontrol ediliyor.. Ben bunu paylaştığım da yanilmiyorsam 12-13 haftalık idik doktorumuz bacak arasından vücut yapısından benzetmisti. Ben ona rağmen yaptırdigim yere mesaj attım yanılma payı olabilir mi diye çok yok sayilabilecek bı ihtimak çok zor dediler. Yinede detayliya kadar alışveriş yapmamıştım.. o yüzden en az iki doktor cinsiyeti onaylayana kadar farklı doktorlara gitmeye devam edin bence. Umarım sağlıklı ve gönlünüzden geçen olur inşallah