Burcu0707 YeniGebe96 ben sene olarak daha 37 yasindayim ama ben 38 yas olarak baktim oglumdada dogru cikmisti kizimdada 1 yas ekliyerek yapiyorum ben
aytangurvanova YeniGebe96 evet tutdu bende,otomatik hesaplama cikiyor googlede zaten ordan yapa bilirsiniz
Ozge YeniGebe96 her hesaplayan sitede hesaplattım çin takvimi çıkmadı. Ama diğer cinsiyet yöntemleri tuttu 😂
1prenses2prensyenigebe 3 gebeliğimde de tuttu bakalım 4 de tutacak mı 1 kız 2 erkek bu sefer yine kızım olsun istiyorum takvimde kız diyor inşallah Zümra Aden im gelecek 🌼
1prenses2prensyenigebe YeniGebe96 valla otomatik hesapladı hep google a çin takvimi otomatik hesaplama yazdım çıktı doğum tarihim ve hamile kaldığım ayı yazdım hesapla dedim istersen gebelik planla seçeneğinden de 1 sene boyunca sırasıyla görebilirsin
Ozge Ozge Mirayasar27_100 böyle post açanlar vardı kışın ben de hepsine ya foto attım ya da doğum tarihi ve sat söyledim hesapladılar
Ozge YeniGebe96 burda nub teorisi, Rus takvimi, ramzi teorisi falan hesaplayanlar vardı. Bir de kese şekline göre tahmin yapanlar vardı hemen hemen hepsine yorum yaptım hep erkek dediler.
YeniGebe96 Ozge ben yumurta catlatma ile hamile kaldim genelde bebegin erkek oldgu soyleniyor catlatma ile
Mlkysf YeniGebe96 tuttu benim 😀 91 doğumluyum Aralık ayı kız gösteriyordu o ayda hamile kaldım kızım olacak insaallah 🌸
Gozanca YeniGebe96 bana kiz dedi cin takvimi.. doktor 3 ay erkek 3 aydan sonra kiz dedi tuttu 😁🧡 internetten baktim.
Gozanca YeniGebe96 suan 8 aylik hamileyim cok hatirlamiyorum ama benim dogum tarihim son adet tarihimdi sanirim