Hemsireeeana Kızlar yarın sezeryan oluyorum bebek 4180 grmmış tahmini olarak normal doğum uygun görülmedi Allahı izniyle yarın sabah yatışımı yapıyoruz dualarınızı eksik etmeyin hepiniz dualarımdasınız 🥰
Prenseslerinannesi344 Hemsireeeana erkeek mi canim bebeğin erkeke bebekler gec dogar kilo lu digar derlerya benimde 3 bu erkek bu sefer ikisi normal oldu korkuyom sende sagsgalim al kucagina
Hemsireeeana Prenseslerinannesi344 amiiin inşallah Allah bir nefeste kurtarsın bende çok korkuyorum 😭😭😭