Arkadaşlar ben 22 nisanda çatlatma iğnesi vuruldum bugün 14. Gün oluyor acaba iğneden ne kadar sonra adet olunuyor benim dün akşam bel ağrım çok oldu sol kasık ağrım da vardı bir haftadır da göğüslerim de acıma ve dolgunluk var adet mi yoksa tuttu mu bilmiyorum testte yapmadım hiç yardımcı olur musunuz 🙏🌸