aslicatkin Sudenr 32+5 te 2050 gram 44 cm dedi gelişimi gayet iyi demişti çok şükür banada az gbi geliyo ama yorumlarınokuyunca aşağı yukarı herkesin yakın birbirine sağlıklı olsunlarda kilo alınır bi şekilde 🥰
Sudenr Gzmpyrz Gzmpyrz bende tombiş istiyorum ondan sordum ilk öncelik sağlık tabiki sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil ☺️
Gzmpyrz Sudenr ya tombişide doğurmak zor olur benim ilki 3300 doğmuştu rahat oldu dikişimde 3 taneydi bakalım bu nasıl olacak 😂
Gamze3741 Tombiş olacak bence çünkü ben bugün kontrole gittim 32+1 haftam 1.700 gram dedi kilosu iyi ve 3 kilo civarında doğar büyük ihtimal dedi doktorum ☺️ Sizin ki daha iyi fazla mı bilemem tabi ☺️ Sağlıcakla gelsinler