SosyeteMantisi Kızlar 6+3 üz bugün farklı bi doktora gittim bebeğe ait parçalar görüyorum ama çok net göremiyorum karından dedi . Vajinal bakmak istedi bende istemedim vajinal baktırmak . Size kese nasıl boyutu falan normal mi bebeğin tam gözükmemesi ?
Prensesmelek SosyeteMantisi keske vajınal baktrsaydnz bnmde o sekılde bakıp gormustu sıkıntı olmuyor yani zaten olsa hangı doktr bakar bıle bıle
Eke SosyeteMantisi altan baktırma ikinci defa gidince gözükür zaten ilkte kese gözükür bidaha gidişte gözükücektir
[silindi] SosyeteMantisi genelde erkek cocuklarinda kese gec olusuyor bebek gec gozukuyor canim korkma rabbim hayirlisi neyse onu versin🥰
SosyeteMantisi Vera09 yorum yapmak için yorum yapmayın sizene ! Sizi hiç ilgilendirmez . Bilgin varsa yazarsın yoksa sacmalamanın bi manası yok !
NefesBebek Bebek henüz cok küçük olduğu için üstten cok görünmüyor. Bende de aynisi oldu. 8.haftaya kadar 2 sefer alttan baktirdim. Cok sukur o zaman net gördük 🥰 Alttan bakilmasi herhangi bir sıkıntıya sebebiyet vermiyor. Rahat olun 😊
SosyeteMantisi NefesBebek Prensesmelek Yenianna Ben gecen sene Mart’ta düşük yapmıştım düşük yapmadan önceki gün vajinal baktırdım . Evet zararı olsa doktorlar bakmaz ama ben o zaman yaptığım hiç bir şeyi yapmamaya çalışıyorum uzun zaman sonra tekrar gebe kalabildim o yüzden korkuyorum .
NefesBebek SosyeteMantisi sağlıksız bir gebelik ve bebekmis ve sizi tehlikeye sokmamak için vücut onu atmis. Bende bu konuyla ilgili araştırdım kac doktor ile görüştüm. Hepsinin düşüncesi bu yönde idi. Erhan Karaalp’in Madalyon kitabını okumanızı tavsiye ederim. Psikolojik olarak da iyi gelecektir emin olun 😊 Sağlıkla kucağımiza alalım İnşaAllah ❤️