Ebrusca Dün test yaptım akşam pozitif çıktı ama sabah adet oldum kan veremedim doktor yok hastaneye gittim haftaya gel diyor kimyasal gebelik mi yaşadım bu durumu yaşayanlar yazsın lütfen
Ebrusca Fatmadrms bakmıyor kan da almıyor olduğum yer ada burda olmasam beklemez bir dakika özele giderdim karşıyada geçemiyorum
gozdeyagci Elfs adada sağlık kurumu var diye biliyorum. Acile gitseniz gebeyim diye en azından duruma bakarlar.