Valla olsa yengemin oğlu olurdu hamileylen dayımı kaybettik üstelik yengem 46 yaşında ve 4. Hamileliği o kadar üzüntü ağlama stres yaşadıki şimdi maşallah çokta sağlıklı bi oğlu var altta yatan bi faktör varsa tetikleyici olabilir ama tek başına stres bebeği otizmli yapsaydı ülkemizde doğan bebeklerin yarısından fazlası öyle olurdu heralde 🙄