annesinin_beybisi IlknurSrz 22+2 yım her gün hissediyorum ama tüm gün değil sabah birkax kez daha cok gece yatmadan ama ben çok geç hissetmeye başladım 19+3 te hissettim ilk olarak . bence endişe etme bu haftalarda özellikle kız bebekler fazla hareketli olmuyor
nfssultan1 Yani bugün doktora gittim 22′ye kadar hiç hissetmemen bile normal dedi bilemiyorum ama bence henüz normal gibidir 😊
Zuzu04 Daha küçük hergün hissetmeyi beklemeyin herkeste farklılıkta gösterebiliyor ama eğer 3 gün boyunca hiç bi şekilde bi kıpırtı olmazsa kontrole gidin bence
IlknurSrz Gul1998___ 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım canım hatta baya tekmelerini hissediyordum 3 gün hissetmedim bu sabah biraz hissettim bilmiyorum ben çok hareketliyim belki de o yüzden temizlik yaparken falan hissetmiyorum hareket ediyorsa da
Muallime_97 21 haftalığız her gün hissediyorum çok şükür ama gün içinde sürekli olmuyor ben hareket ettikçe o hareket etmiyor