Semra007 Merhaba.reglim 3 gün gecikti.geçen hafta cumartesi test vermiştim beta hcg 16 çıkmıştı.regle 3 gün varken.regl 2 gün gecikince verdim test 25 çıktı dün.doktor dış gebelik olabilir dedi iğne vurmamız gerekiyo dedi.yarın tekrar kan verip ona göre bakıcak.bugün de lekelenme başladı.böyle şeyler yaşayan oldu mu.dış gebelikten çok korkuyorum
Deletedmom_12 Semra007 geç döllenme olabilir başka bir doktora git saglikli olan bebeğin gelismesine son verme
Princessmom Semra007 çok düzensiz artış olmuş. Muhtemelen sağlıksız hamilelik benmde böyle olmustu ben bekledm lekelenme kanama gelmeynce iğne vuruldum ama senin leke gelms bekle bakalm belki kanama başlar
Eleonora Semra007 benim bildigim kimyasal gebelikte beta iner yükselmez. Ben aralikta yasadim ilk beta 30 du 1 gun sonra betam 28e inmisti. 6 haftaliginda düsük yaptim
Acemianneee08 Semra007 dış gebelik değil kimyasal gebelik gibi kuzum . Dış gebelikte kese rahmin dışında oluyor ama görünüyor ben dış gebelik geçirdim ve beta aetışı oluyor ö lekelenme başladıysa muhtemelen adet olacaksınız kimyasal gebeliği atacaksınız. Tam tanı koyılmadan iğneyi olmayın dış gebelik iğnesi bayağı ağır
Princessmom Semra007 beta çok az oldugu için tüplerde falan dış gebelik bulgusu yoktu rahimde de yoktu herşeye rağmen iğne yapldı.
Cns322 Benim de ayni şekilde olmuştu. Betam az yukseliyordu. Sonra lekelenme başladı. Kese bir türlü görünmedi. Baya direndim 7. Haftada sağda görüldü. Kalp atımı bile oluşmuştu. Maalesef igneyle düşürüldü. Tupume bir sey olmadi. Çok şükür. Çok üzüldüm yıprandım doktor doktor dolastim. 5 buçuk ay sonra yine gebeyim şükür 12 haftalığız.
minissannee Cns322 bebek göründüğü halde neden düşük oldu peki. Şu an benimde betam sorunlu görünüyor o yüzden soruyorum
Cns322 Olmadı. Biraz bel agrisi cektim o da kisa surede geçti. Zaten hemşireyim. Birkaç doktora danışıp yaptırdım. İlk dozda düşmedi. İkinci dozda düştü.
Burcucukk Ayni sekilde oldu benimde geçen sene, 33 ten 95 e kadar yükseldi 6 gun boyunca, sonra kanama başladı yavaş yavaş beta hcg düşerek sıfırlandı. Yani kimyasaldi. Tüplere ultrason ile baktılar sürekli, tüplerde kese gozukmedigi için beklendi.
Semra007 Acemianneee08 inş dış gebelik değildir.lekelenme şu an kanamaya döndü gibi.yarın kan vericem
Semra007 Acemianneee08 inş en kötü öyle olsun.daha önce de 8 haftalık kalbi durdu kürtaj olmuştum.bu 2. Olcak😔nasip.
Burcucukk Semra007 trombofili paneli yaptir pıhtılaşma testi. Benim pıhtılaşmam varmis o yuzden hem kimyasal hemde düşüğüm oldu.
Acemianneee08 Semra007 kuzum hiç canını sıkma 2020 ocakta kimyasal 2020 Nisan’da dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı. Daha sonra 9 ay korundm . Üzeirne bi 10 ay da denedim gebe kalamayınca rahim filmi çektirdim yapışıklık çıktı histereskopi oldum ve 2. Ay doğal yolla gebe kaldım. Doktoruna danışarak kendini toparlayınca bi rahim filmi çektirmeni kan pıhtılaşma testlerini yaptırmanı öneririm
Semra007 Acemianneee08 hsg yaptırmadım sadece bugüne kadar.ama diğer pıhtılaşmayla ilgili tüm testleri yaptırdım 2 genimde heterizigottu ama onlar da düşüğe sebeb olan genler değilmiş önlem amaçlı yine de iğne kullancaksın gebelikte dedi doktor.kullanmaya razıyım hayırlısıyla sağlıklı bi gebelik olursa🙏🏻😌