aynrybngl Annler 27.haftadayiz 2 haftadir kalcamda kuyruk sokumu diye adlandirilan yerde bir agri var otururken falan bayaa canimi acitiyo doktora sormayi unutmusum bir sobraki kontrole daha 3 hafta var sizdede oldu mu agri sizce sebebi ne olabilir normalmidir?
[silindi] aynrybngl aynı bıçak sağlanır gibi o ağrıyı çok iyi bilirim ya şimdi bebek büyüdükçe omurga da şekilleniyor (genişliyor) ya kemikler falan ağrıyı o yüzden çekiyoruz ben doğum yapalı 2 ay oldu hala boyun,sırt,bel ağrısı çekiyorum çok normal
Aliyegunes aynrybngl canım bnmde inanailmaz ağrıyordu ozellkle bacfm belim sırtım ve kalcam magnormu ikiye ckardim ve 1tanwde soda içtim 2gndr rahatladim