Rumeysa-34-alakk
Ben de aynıyım 31+3 adet ağrısı bazen giriyor çatı ağrım çok fena var bide bu aralar vajinama iğne batması gibi ağrı giriyor erken doğurcam diye korkuyorum ay sonun da kontrole giderim devlet hastanesi nst bağlar mı o zamana kadar bilmiyorum inşallah nst girerim. Geceleri çok sertleşiyor ve topluyor kendini gece WC kalktığım zaman fark ediyorum genel de bi tarafım sert oluyor sizin de öyle mi benim gibi olan var mı? Doktora bunları söylicem ama kesin normal der yine..😬