Ağlıyorum çok kötüyüm . 25 Nisan’da vermiştim 245 çıkmıştı 5 Mayıs’ta verdim 1000 çıktı . Doktorum dedi 2 günde 2 kat artması gerekiyordu 7 Mayıs’ta ve 9 Mayıs’ta yine ver artış normal olmazsa tedavisi yok dedi yani kürtaj olacak demeye getirdi … Böyle bir durum yaşayıp değerleri normale donen varmı Allah rızası için birşey söyleyin gözümün yaşı durmuyor