_Busra_41 Ben 15 haftalık hamileyim doktorum 4 kese gördü 4üzler siz neler yaşadınız hareketlerini ne zaman hissettiniz belirtileriniz yaşadıklarınız nasıl oldu gelen yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim 🥰
SutlacimiYedimmiBen _Busra_41 masllh bakmasi zor olsada çok tatlı olacaktır eminim cinsiyetlerini öğrendiniz mi? Doğal yoldanmı oldu?
Anisalenamom _Busra_41 Maşallah sübhAllah benim ikiz bende genetik ama 4 üz doğal daha yeni duydum maşallah 🤩
_Busra_41 Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰 3 erkek 1 tane de kızımız olacak Allahın izniyle doğal yolla oldular ayrı keselerdeler👶🏻
EzgiKly _Busra_41 maşallah🧿 sağlıkla gelsinler inşallah. Rabbim size de kolaylık versin. Paylasabilecegnz bir ultrason görüntünüz var mı? İkiz bekliyorm bnde ama dördüz nasıl olur merak ettm😍
Nurdan11_ Yarabbim ne büyüksünnn 4üz 🥰 çok iyi yaa. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım
Ysmn5836 _Busra_41 masaalh rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip eylesin ..benim ikizlerim var inan zorlaniyorum Allah kolaylık versin daha 15+2 haftayiz