Irem88- Xxfatma ben yiyorum hatta hamilelikte canim daha çok çekiyor ve yiyorum neden yememek gerekiyormus ki?
Gulcansckn Xxfatma bebeğe hiçbir zararı yok, eğer mideni yakmıyorsa ye Hiçbirşey olmaz 😁😁 sanırım benim kadar acı yiyen yoktur çok şükür çocuklarımın hepsinde sağlıklı 🥰
Fatma-onal Xxfatma bende acıyı çok seviyorum ama akşam yemekte fazla kaçırınca mide bulantım daha da artıyor çocuğa zararlı olduğunu sanmıyorum ya
ozumunannesi Xxfatma ben de çok severim, biberden bir ısırık aldım aşırı da acı değildi ama 3 gün mide ağrısı çektim. Hamile değilken daha acısını çok tükettiğim olmuştu ama böyle rahatsız etmemişti. Doktoruma sordum bebeğe zararı olmazmış.
Nalanacer İlk hamileliğim kızdı canım çok çekti doğurana kadar yedim. Bu erkek hiç canım çekmiyor. Bir zararı yok. Sadece mideye zarar
La_le Xxfatma bişey olmaz canım bende çok acı yiyorum geçen acı yemek yedim yanına acı biber yedim keşke yemez olaydım kustum 😅😅😅 boğazım burnum açıdan yandı 😅😅😅 1saat kendime gelemedim