benimmdunyamm Magnezyum kaçıncı haftada başladı size ben daha gidemedim doktora ama bazılarına daha erken veriyorlarmış
Smyye1B benimmdunyamm Gebelik öncesi kramplarım oluyordu zaten kullanıyordum ilk 3 aydan sonra tekrar başladım. 13.cü hafta gibi şimdi 32 haftalığım kullanmaya devam ediyorum.
benimmdunyamm Vera09 benimde kasıgımdaki baskı yürütmuyor kendi doktoruma gidemedim daha gidince yazar herhalde
demincek benimmdunyamm Bana 22 . Haftada başladı ağrılarım vardı belim bacaklarım ağrıyordu söyledim yazdı folik asit yazdı mı acaba size bana folikasit hiç yazmadı
Bsrbsrrr benimmdunyamm ağrım yoktu aslında yani şöyle çok oturunca kasıklarım falan ağrıyor dedm bide kabızlık basladı deyince
Fatma7887 Ben 18.haftada başladım sağ bacağımda kasılma cok oluyordu yururken birden agri kitliyordu doktor yazmisti
dml33 benimmdunyamm 25 hafta falandı bacak kalça agrim vardı msj atmistm yazdı maden suyuda ıyi gelio çok agrirsa ikisinide iciyorm
gamzecee benimmdunyamm 20. Haftamda vermişti çünkü gece yatarken kasık yan kemiklerim ağrıyıp uyuşuyordu o gündür bugündür yaşamıyorum bir daha birde kasıklarım ağrıyordu oda kesildi
Ipekcntrk gamzecee aynen bende oyleyım geceleri agrı oluyordu smdı olmuyor gece uyumadan içiyorum bende 20 haftadan beri