Kızlar dün yine kontroldeydim alttan muayene etti ama acıkmam yok rahimde yumuşama bile yok ama sancılarım var ve bebek kanalda baya inmiş ne yapacağım sezeryandan çok korkuyorum ama günü doluyor bekleyemeyecek artık doktor açılma nasıl olur ne yapmam lazım yardım edin ya bu durumda olup normal doğuran oldu mu acaba