Kızlar hepinize selam,
10 haftalık gebeyim ve gebeliğimin 5ci haftasında lekelenmem var diye progestan fitil başlattı doktorum. 5ci haftamdan beri kullandığım için ilk haftalar ve şuan arasındaki farkı iyi anlayabiliyorum. İlk haftalarda fitli soktuğumda sonsuz bi boşluğa gider gibiydi zamanla bu değişti bir haftadır belirli bir noktaya kadar itebiliyorum. Akşamda yine iterken bi noktaya kadar gitti ve sanki et parçası gibi birşeye dokundum. Rahim büyüdükçe değişmesi normal fakat sanki bu değişimi benim görmem hatta el ile hissediyor olmam garip sanki. Böyle birşey yaşayan varmı? Yani gebelik ile birlikte dış görüntünün de değişmesi normal mi? İlk gebeliğim daha önce hiç doğum yapmadım. Doktoruma söylediğimde bu kadar değildi sanki. O geçer zamanla yukarı çıkıcak rahim dedi ama 🤦🏽♀️ Kafamda deli sorular.