denizers Merhaba,hamilelikte mide üşütmesi nasıl geçer ,bebeğe bi zararı yoktur degil mi,ishal hamilelikte tehlikeli midir ,ne yapabilirim ilaç da kullanamıyorum ?
denizers Eminea yarın doktora gidicem canım olmazsa ne dediğini söylerim sana da umarım geçer bi zararı yoktur bebeğe :(
Tgbabsra denizers 3 litre iç günde yani sıkıntı Yok niye sıkıntı olsun ama doktora görünmende fayda var