Pinaray0309 Muhtemelen çarşamba günü doğum olcak Ama ağdaya gitmek istiyorum bu kadar yakın zamanda gitsem sorun olurmu
Pinaray0309 Cansugamze_ pazartesi kontrolum var acilmam yok bi bakıcaz en geç çarşambaya aliriz dedi dün bugünden gidiyim ki muhtemelen yara olcak geçsin hamileligimin ilk aylarında gitmiştim çok şişmişti şimdide de biraz ağrım var ama dayanırım heralde ya :)
Cansugamze_ Pinaray0309 o zmn bugün git kuzum zaten baya geç geliyo rahat edersin kendini sal kasma hiç 2 3 defadan sonra alışıyorsun zaten❤🥲
Pinaray0309 Cansugamze_ yani alismasamda yapcak bisey yok sonuçta o kadar şancı cekicez ona nasıl dayanicaz yoksa 😊
Pinaray0309 Dilayyyyy işte bilmediğim için sordum malum son haftalar da enfeksyon mikrop sorun olabilio yada doğumu tetikleyebilio aslında ben biraz daha erken gidicektim ama ramazan bayram derken sarktı o yüzden