Benimki dönmüş, başı aşağıda. Çok hareketli değil hatta diğer postlara da yazdım yavaşladı sadece dönme hareketlerini hissediyorum. Bu haftalarda beni zorlayan bağışıklık sisteminin aşırı zayıf olması sürekli hasta oluyorum ağrım oluyor.. birde gece nefes almakta zorlanıyorum o da anksiyeteye sebep oluyor boğuluyor gibi oluyorum. Hayırlısıyla az kaldı inşallah sağlıklı olsun da .