mervenida1 37+3 doğuma az kaldı ama dr hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim daha önce Doğa Hastanesne gittiniz mi ? Duydunuz mu dr ismini ?
Pnar_irmak Kendisi bizim ailenin doğum doktorudur huysuz somurtkandır ama işinde mükemmeldir o kadar diyebilirim size bebeğin kemik boyuna kadar özenle bakıyor
mervenida1 @“Pnar_irmak” içim birazda olsa rahatladım hiç sohbet edemiyorum dr beyle umarım sağlıklı bi doğum geçiririm teşekkür ederim ☺️