Merhaba arkadaşlar ben geçen hafta doktora gittiğimde bebeğimin tam 6 haftalık oldugunu söylemişti ama vajinal olarak baktı ve bebeği görmüştük 7.32 mm di ekranda kalp atışı gibi pır pır eden bir görüntü vardı ama sesli duymamız için bugün tekrar çağırmıştı. Bugün ise tam 7+1 deyiz şuan kasıktan baktığında idrara sıkışık değilsin dedi göremedi eşimde bebeği hiç görmedi için vajinal bakmasını istedik ve vajinal baktığında busefer bebeği görürken çok zorlandı ölçemedi bile ve kalp atışı hiç yok içerde kanama olmuş dedi tekrar salı günü çağırdı. Gebelikte çok istediğimiz bir görüntü değil dedi. Zaten gebelik başında kanamalarım olmuştu progestan kullanıyorum ve ilk gebeliğim 3. Çatlatma iğnemden sonra gebe kalmıştım. Şuanda korkuyorum ve moralim acayip bozuk başına gelen oldumu hiç bilgi alabilir miyim.