merhaba arkadaslar. şuan 18+4 hamileyim. doktora en son 14+4te gittim.
pazartesi günü, 18+6 oluyorum doktor randevum var. 1 ay sonra gel demisti en son.
detaylı ultrasonu 18 22 olarak okudum internette. pazartesi gidince detaylı girebilir miyim acaba 19 hafta ufak olur mu?
eşim bir hafta daha duralım 20de gidelim diyor.
ama ilk kez 1 aydır gitmiyorum ve hareketlerini hissettikce gidip oğlumu görmek istiyorum😌