Kızlar ben dün merdivendn yuvarlandım sırt üstü ama karnıma çok temas etmedi ayağımı sadece burkuttum sıcağı sıcağına bişi hissetmedm bugünde dinleniym ama korkuyom yine de düşüğüm olur diye doktorum kanaman varmı dedi yok dedim kendi kendini bi takip et bi kaç gün dedi aynı şeyi yaşayan varmı aceba