Kızlar 38+6 yım bebeğim 3800 gr. Dün doktor çatı muayenesi yaptı. 4 buçuk kiloya kadar doğurabilirsin diyor. Ama benim sancım hiçbir şeyin yok. Daha da bekleyip kilo alacak gibi. Korkmaya başladım. Sizce sezaryen istiyorum deyip doğumumu erken yaptırsam mı? Çok ağırlaştım zaten ve hiç geleceği de yok gibi.