Tugbakkcc Merhaba 33 haftalık gebeyim protein kaçağı değerim 500 çıktı doktorum 37. Haftada çok bekletmeden sezeryana alalım dedi sizce 37. Hafta erken bi süremi 37 de doğum yapan var mı yada protein kaçağı olup daha ileri haftalarda doğum yapan var mı ?
Sirkelimon Tugbakkcc bence haftası değil bebeğin sağlık durumu önemli eğer kilosu yerinde, sağlığında da problem yok ise hiç sıkıntı yapma🎈