ZehraUD Merhaba anneler o kadar çok marka varki bebekler için hangisini alacağıma karar veremiyorum? İçeriği genele göre temiz Ürünler bu üç marka içinden siz hangisini önerirsiniz?
Inan_busra40 ZehraUD merhaba mühendisinoğlu diye bi sayfa var instagramda o bu konularda detaylı bilgilendirme yapıyor 🌺 Mustelanın içeriğine son zamanda değişti dedikleri için ben bübchen tercih ettim daha kullanmadık doğumum iki ay sonra ama kullananlar çok memnun❤️🔥
sansli_anne ZehraUD ben doktorla konuştuğum zaman daha doğrusu bir kaç doktorla bana sebamed önermişti şuan onu kullanıyorum pişik kremine varana kadar çokta memnunum
Deletedmom52620 Ben kendim için mustela bakım ürünleri kullanıyorum bebeğim için de mustela tercih edeceğim